Blog

Blog

Zestawy kolorów – wiosna 2018

W końcu pięknie…w końcu wiosna 🙂 🙂 🙂  Ta pora roku zachęca do eksperymentowania, zmiany nawyków i wyjścia z dotychczasowych schematów stylizacyjnych. Masz ochotę zaszaleć z nowym krojem spodni, chcesz wypróbować ciuch w energetycznym kolorze ? Nowy styl, nowy kolor – dlaczego nie?! Poniżej przedstawiam Ci trzy inspiracje, zestawy kolorystyczne do wypróbowania 🙂 CZERWONY + RÓŻ Czerwień była z pewnością kolorem

Czytaj więcej

Wielkanoc 2018

Aby te Święta Wielkanocne przyniosły ze sobą wiosenną radość, pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję. Pozdrawiam świątecznie! 🙂 🙂 😀 Gabriela Dmowska  

Trendy jeansowe – wiosna 2018

  WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA – ach to Ty!!! Przyszła wiosna ale póki co, tylko w kalendarzu bo jakoś za oknem jej nie widać. Myślę jednak, że to już najwyższy czas na wiosenny przegląd szafy i mały update stylu – w co warto wzbogacić swoją szafę na nadchodzący wiosenno –letni sezon 2018. DENIM, DENIM, DENIM  – ACH TO TY !!! W nadchodzącym sezonie jeans zwany

Czytaj więcej

Artykuł w Szef Sprzedaży

      Jeszcze cieplutki marcowo – kwietniowy magazyn Szef Sprzedaży, a w nim artykuł mojego autorstwa pt: ” Znaczenie koloru w sprzedaży – kolor stroju a kreowanie wizerunku firmy”. Lektura obowiązkowa dla każdego – nie TYLKO dla szefów sprzedaży! Papierową wersję znajdziecie w Salonach Empik. Zapraszam do poczytania 🙂 Gabriela Dmowska    

Spodnie burberry, a rozmowa o pracę

            Czas na kolejny STYLOWY SOS 🙂 Dziś chciałabym się z Tobą podzielić jednym z ostatnich zapytań jakie dostałam – pytanie, moim zdaniem bardzo ważne i jakże zachęcające do głębszego przeanalizowania. ” Cześć Gabi, dzisiaj wywiązała się dyskusja na temat spodni w kratkę burberry w odniesieniu do okazji jaką jest rozmowa o pracę. […] bardzo Cię proszę o opinię na ten temat.

Czytaj więcej

Warsztaty dla kobiet „Nowa Ja”_ Warszawa

                                                    Z ogromną przyjemnością zapraszam Cię się na nasze stylowe warsztaty 🙂 NOWA JA – to warsztat dedykowany wszystkim Kobietom. To coś więcej niż TYLKO odnajdywanie stylu, koloru!   To odkrywanie tego, kim jesteś, jako kobieta. Kobieta, która ma w sobie własne piękno do odkrycia. W kameralnej, kobiecej grupie popracujesz nad swoją kobiecością, stylem, przekonaniami na temat swojej figury, „krzywym zwierciadłem” i

Czytaj więcej

Wizerunek a kolor

Przełom stycznia i lutego jest często określany, jako jeden z najbardziej przygnębiających miesięcy w roku – dni są zimne i ciemne, Boże Narodzenie to odległe wspomnienie, a wiosna wydaje się być tak daleko. Jak się nie dać zimowemu przygnębieniu i zmęczeniu? Kolor to doskonały sposób na podniesienie nastroju i najlepsza okazja do założenia koloru, właśnie wtedy, gdy niebo jest szare.

Czytaj więcej

Życzenia noworoczne 2018

Kochani! Pięknego i stylowego  roku Wam wszystkim życzę 🙂 Niech ten Nowy Rok 2018 będzie dla Was taki, jaki chcecie żeby był – zgodny z Wami i Waszymi marzeniami✨ DZIĘKUJĘ Wszystkim, którzy w 2017 roku stanęli na drodze RSMB i jednocześnie mojej – za zaufanie i otwartość podczas sesji indywidualnych – za zachwyt kolorami – za zapraszanie mnie do Waszych

Czytaj więcej

Ultra violet – kolor roku 2018

FIOLET ! A do tego jeszcze ULTRA !   W końcu Instytut Pantone podał do publicznej wiadomości kolor roku 2018! Nie powiem, trochę nas wszystkich w tym roku „przetrzymał”  – z reguły informacja o kolorze roku jest podawana na początku listopada. Bardzo byłam ciekawa, co tym razem wymyślą specjaliści od kolorów 🙂 jaki to będzie kolor i jakie przesłanie będzie tej barwie towarzyszyć. Nie mniej

Czytaj więcej

Jak się wyróżnić ubiorem?

CZY KORPORACYJNY DRESS CODE MUSI BYĆ NUDNY? Sporo pracuję z pracownikami korporacji, managerami i liderami na wysokich stanowiskach i coraz częściej głównym celem naszych sesji  nie jest tylko wzmocnienie wizerunku ale wyróżnienie się z tłumu korporacyjnego. Kobiety, mężczyżni, chcą być w jakimś stopniu zauważeni i oryginalni. Osoby na wysokich stanowiskach, właściele firm, nie chcą już wyglądać banalnie, nudno, potrzebują aby ich wizerunek był spójny ze

Czytaj więcej